tisdag 12 oktober 2010

Första inlägget

Hejsan!
Jag heter Hoppsan och är en liten sprallig och lurvig kanin på ett och ett halvt år (jag är född i början av februari).


Idén om att skapa en blogg kommer inte från mig utan från mina kompisar: Skorpan, Tussan och Tingeling som ni säkert kommer att få veta mer om senare. Deras blogg: www.tussantingelingochskorpan.bloggplatsen.se


Här på min egen blogg kommer jag att skriva om saker som händer mig och andra viktiga saker och djur. 


Molly är en som annan kanin som jag kommer skriva en hel del om. Hon är den kanin som jag bor ihop med. 
Vi bor i en kaninbur i mattes stall tillsammans med hästarna.
Men hästarna är inte det mest intressanta. Det är ju jag! Mest intressant alltså... 


Lurvig kram från mig! 


Bild på mig i buren->
Visst är jag söt??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar