söndag 21 november 2010

Tävling!!!

Hej alla glada! Och ett hej alla sura.
Igår var vi på tävling!!! Det var så kul!
Först fick vi sitta i bilen och vänta på att våran klass skulle starta. När första starten var så fick vi komma ut. Man kan knappast säga att vi hade tur med vädret, då det både snöade och blåste... Usch!
Men i alla fall, jag hoppade fram efter Molly och hoppade sedan banan. Det stod som i formen av rosa bandet ungefär... Jag är inte så jätte bra på att beskriva...
Det var sex hinder och start och stopp.
Jag fick bara tre små fel! Molly fick dubbelt så många...
Skorpan fick fem fel, Tussan och Tingeling ett fel vardera om jag minns rätt.
De var nämligen också med. Vi satt och berättade en massa roliga saker för att tiden skulle gå fortare medans vi åkte dit. 
Sen fick vi reda på att det bara var Tussan och Tingeling som hade gått till final, så jag och Molly åkte hem.
Och gissa hur det gick för de? Tingeling kom 1:a och Tussan 2:a! Medan jag kom 12:a, Skorpan på plats 13 och Molly på plats 15. Men vi är nöjda ändå!!!!
Här nedan är när jag hoppade!
Hej Hoj Kaninskoj! //Hoppsan

3 kommentarer:

  1. Wow, duktigt! Ser så himla kul ut att hoppa med kanin. Jag och mina systrar tränade hoppning och tävlade mot varandra när vi var små.

    SvaraRadera
  2. Kul att se att det går bra! :):):)

    SvaraRadera