tisdag 4 januari 2011

En galen idé

HEJ!!!
Igår åkte jag hem till Skorpan, Tussan och Tingeling. Molly fick inte följa med (hihi).
Nemo och Kokos vad också där.
Våra mattar hade bestämt att vi skulle löshoppa  (ojojojojoj!).
Matte trodde kanske inte riktigt helt på idén, men det gick faktiskt riktigt bra!
Efter många om och men...
Det var häftigt att hoppa fritt!
Fast vi fick bara vara på inhägnat område. Så tråkigt! Tänk vad skoj man kunde ha haft utanför nätet...
Lurvig kram från mig! //Hoppsan

P.s Ses utanför nätet! D.s

2 kommentarer:

  1. Sv: Höhö, jag behöver ju inte köpa Post-it lappar än heller...(A) Och ja, jag hade tråkigt så jag missbrukade bloggplatsen lite...

    SvaraRadera
  2. Sv: Du menar att om jag blir sur för att du sa exakt vad du tycker har du lite problem? (A)

    Jo jag kan hålla med dig att min förra header var lite mer levande med bakgrundsfärgen. Men jag valde vitt denna gång för att jag alltid haft grön bakgrund förut och är trött på den färgen. Denna gång blev det verkligen finare bilder! :)

    Någon gång skulle jag vilja prova att ha samma stjärnor som bakgrunden har på någon header, men det vet jag inte riktigt hur det ska funka..

    Tack kommentaren du skrev!

    SvaraRadera