söndag 6 februari 2011

Snöbus och genomborstning

Hej alla glada! Hej alla sura!

Igår borstade matte igenom hela min päls med luskam! Okej, inte luskam, men hon borstade den MYCKET noga! Så nu har jag värdens finaste päls!

Efter det var jag ute i sele med matte i snön. Det var superkul!
Jag hoppade runt i ett mönster som föreställde en åtta ungefär. Matte tröttnade nästan på att följa efter mig! (hihi)
Men som tack tog hon en massa bilder! Jag fattar inte hur hon orkar! Fast bilderna blir ju fina förstås!

Jag genomborstad med sele på! (vänster)












Jag är ute i snön! (höger)

Genomborstad lurvkram från mig! //Hoppsan

1 kommentar:

  1. Kul att du ska vara med, med hoppsan o tävla! :D
    Hoppas att Lätten inte är lika svår som när jag var med sist..
    LYCKA TILL! :D ^^

    SvaraRadera