lördag 30 juli 2011

Jag är bäst!!

Var som sagt på kanintävling idag. 

Och det gick sååååååå bra!

Både jag och Hoppsan gick på två fel i grundomgången och kom precis till final då kaniner med två fel och mindre gick till final :D

I finalen var Hoppsan först ut och lyckades klara 6 hinder, alltså 2 fel igen. 
Sen var det min tur och jag tog mig runt banan felfritt!!! :D

Totalt slutade Hoppsan på fjärde plats och jag trea. :D
Tyvärr fick ingen pinne, men det är inte det viktigaste ;)

När jag hade hoppade tredje hindret i finalen fick jag tag på ett löv som jag bara måste bära med sig i munnen över nästa hinder jag hoppade. Och vad säger då inte alla som tittar? "Kolla lövet! haha!" 

Är man inte sötast i världen? :D

Matte fick även tag på en tävlingsbok till mig :D 
Hon har frågat efter den ett antal gånger :P

Puss och kram! //Stisse

1 kommentar: