onsdag 23 mars 2011

Hoppträning

Hej!

Idag var jag och matte hos Ida och Tussan, Tingeling och Skorpan. 
Vi hoppade en lång rakbana, ute för en gångs skull. 
Det gick väldigt bra, när jag inte sprang åt fel håll vill säga... 

Ett av hindren var mattes nya plank. Det gick super bra att hoppa det! 
Matte gjorde klart det i morse. Hon satte fast märlorna i sista stund innan vi åkte.
Och så slog hon sig med hammaren på tummen. Mycket klantigt! Men, men...
Ska försöka fixa en bild också.... Så småningom...


Sen vill jag bara meddela att jag inte gillar godiset som matte bakat. (äter det i alla fall inte i transportburen eller när någon ser på), men Molly hon ÄLSKAR det! Tjockis...

På Söndag, då ska jag tävla också! Matte har anmält mig till en tävling: Rak lätt. 
Hoppas det går bra. 

Lurviga plank-kramar från mig! //Hoppsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar