lördag 26 mars 2011

Tävling :S

Hejsan!

Imorgon ska jag åka på tävling! Det ska bli super roligt! 


Matte håller just nu på att packa allt hon ska ha med sig, vilket är väääldigt mycket tycker jag...


Bara en sak är negativ: Matte har inte borstat min på rumpan, så jag har en tova där....!!! 
Fast den syns ju inte på tydligt... Hoppas jag...  XD


Nervös? Nja.. Det är nog värre med Matte. 
Jag menar, hon kan ju göra någon fel! Medans jag får lida för det... Ajajajaj...
(Eller så blir det tvärtom, men säg inget)





Matte var och handlade på Djurmagasinet i går. 
Inköp: 
Hökorg åt nya kaninen (se bild) 59kr
Höboll som jag ska få ha i transportburen imorgon 39kr  
Gnagstångar åt hamstern och åt marsvinet 24kr paketet (två paket med två stångar i vardera) 
Varav det sista är helt onödigt! Jag ville ju ha... 


Inköpbara tävlingskramar från mig! //Hoppsan


Inte värdens bästa bild kanske, men den duger! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar