söndag 1 maj 2011

Krokträning hos Ida

Hej alla glada!


Igår var jag och Matte hos mattes kompis Ida (länk) och hennes kaniner Tussan, Tingeling och Skorpan. 
Vi hoppade en krokbana med kluriga hinder plus framhoppning. 
Det vara kul.
Matte och hennes kompis knäppte en massa kort också, så bilder kommer! Jag lovar! :)


Idag hoppade vi också en krokbana, här hemma. 
Det gick bra!
Jag upptäckte också att det var superbra att gömma sig under rabarberbladen. 
Fast matte såg mig ändå... 


Lurviga krokkramar från mig! //Hoppsan

4 kommentarer:

  1. Ja jag vet att det va jätte många bilder men spela roll hihi XD XD snälla kom på ridlägret vecka 28 SNÄLLA!!!!!!!!!!!
    Jag vill att du ska det annars kommer jag att ha jätte tråkigt i sommar!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag vill att du ska komma snälla jag kan inte klara mig utan dig snälla snälla jag ber till gud annars!!!!!!!Kram Cissi

    SvaraRadera
  3. Sv: Nope... Jag tror faktiskt inte att dom kommer att göra det... :(

    SvaraRadera
  4. Sv: Vissa dvärgvädurar får faktiskt inte hängöron har jag hört... Det är inte ofta det händer men ibland gör det det...Tydligen nåt fel som vissa får...

    SvaraRadera