lördag 28 maj 2011

Nytt koppel!

Hej alla glad, hej alla sura och alla andra också!

Igår blev mitt nya koppel klart! Det är i samma färg som selen! Super nice! :D
Bilder kommer, jag lovar! Matte ska bara tömma kameran..... 


Hoppsan har också nytt koppel, men det är köpt i en djuaffär i Enköpnig! Alltså inte lika snyggt som mitt! 

Idag hoppade vi även en bana. Hoppsan och Mollys var dock kanske lite svårare än min, men bara liiiiiiiite! 

Sen fick jag hoppa ute och äta gräs i selen medans Molly och Hoppsan fick vara i uteburen.
Matte har lovat att fixat en bur till mig, när hon har tid.... Aja, mattes mamma hjälper också till.... 
Vi får se när det blir.... 

En viktig sak är att Matte har anmält sig till Strömsholmtävlingarna med Von! Oj! Det blev lite fel, Hoppsan menade jag.... XDXD
Men hon kanske inte kan var med på alla, det är nämligen skyttetävling i Björksta... 
Men vi hoppas att hon kan vara med på båda!

Puss och kram! //Steed

1 kommentar:

  1. Sv: jag vet men jag orkar inte riktigt och just nu är jag inte så glad heller jag är ledsen:( Men jag tror nog att jag kommer att börja blogga sen i gen saknar redan bloggen XD

    SvaraRadera