onsdag 22 juni 2011

Är man inte bäst eller?

Hej!!!!!!!!


Vem är inte bäst? Om inte jag????????????


Igår tävlade ju vi. Och det gick super! För båda två! 


Hoppsan fick "fel väg", men gick hur lugnt och fint som helst!
Hon blev ju dock oplacerad. 
Men matte är jätte nöjd över att hon ändå gick så fint. 


Jag tyckte att det var jätte spännande att det luktade så gott från alla andra kaniner!
Och trotts att jag var tvungen att stanna tp hela tiden för att lukta gick det bra!
Jag åt ju inget i alla fall.... ;)
Dock hade jag 1 fel, och så hoppade jag i vattengraven så det stänkte hejvilt. 
Matte och jag blev blöta!!!!!!!!!!!


Efter att jag hade hoppat klart fick jag vara ute en stund till,  och då åt jag!!!! 
Maaaaaaaaaaaaaaaat!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Sen åkte vi hem! 
Då var klockan typ halv tio..... TYP mitt i natten!!!


Matte har fresten funderat på att göra n liten klagan till Västmanlands kaninhoppare. 
Men vi får se hur det blir. 


Puss och kram! //Stisse

1 kommentar: