fredag 17 juni 2011

Bilen = En läskig typ

Hejsan!


Idag var jag och matte hemma hos Ida. 


Man fick lov att åka bil det. Det var lääääääskigt!!! 


Men när vi kom dit var allt bra igen :D
Förutom att det regnade...


Tack vare regnet fick jag hoppa inne för först gången! MEn det var inte alls läskigt! 
Jag hoppade till och med bra! :D :P


Och om jag hoppar bra betyder det att jag har en chans på Tisdag, för då ska jag nämligen tävla! 
Min första tävling! Hoppas det finns mat bara.....
Hoppsan ska också med, så vi får se om jag slår henne! Vinnaren får blogga!!!!!!


Men nu kommer det värsta! På vägen hem.......
I en sväng så välte transportburen jag över på sidan.... Hemskt!
Men ser var mattes pappa tvungen att rätta till det, och då välte jag igen!!!!


Men sen var vi hemma, och allt vart bra igen! 
Snipp snabbt slut, så var den sagan slut! :P


Puss och läskigbilkram från mig! //Stisse 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar