söndag 24 april 2011

Broende på hur man ser det...

Hej alla som läser detta! 


I fredags var ju jag och tävlade, det var så klart super kul.


I grunden hade jag bara en rivning: sista hindret... Lite snopet kanske...


I finalen sprang jag bredvid ett hinder, och när matte skulle bromsa brakade jag rakt in i nästa... Inte skönt... Med andra ord på blev det fel väg.. Inte bra! 


Det hela fångades självklart på film, de kommer så snart som möjligt! Om ni har tur redan i morgon! :D


Molly vart själv i sin klass då de andra två startande hoppade (haha) av. 


Sen när vi kom hem började matte göra ett hinder, så nu har vi ett A också :D (bild kommer).
Och Mattes syster gjorde också ett hinder :D (bild kommer).


Lurviga detkommerkramar från mig! //Hoppsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar