tisdag 12 april 2011

Hoppträning

Hej allesammans!

Igår var mattes kompisar här. Då hoppade vi en rak bana utanför stallet. 
Jag är verkligen så glad över att inte behöva vara i stallet längre! 
Det gick bra. Förutom att jag var väldigt stressad. Fast det var matte som hoppade med mig. 
De andra hoppade med Molly eftersom hon är lite lättare. Och det gick bra! :D

Steed  var också ute. Fast han fick bara vara i sandlådan. Och så fick han prova att ha min sele. Han kronglade inte alls. Det är lite svårt att sätta på den bara. Men det ingår väl. 

Matte har också kommit i underfund med att om hon skulle raka av mig all min päls, skulle jag var lika liten som Steed. Och han är bara en unge! :O 
Selen sitter nämligen lika löst...
Hoppas han får sin egen sele snart så att jag får ha min ifred... 

Lurviga selkramar från mig! //Hoppsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar