måndag 18 april 2011

Svår träning och mycket bilder

Hej alla glada! 


Idag var matte kompis här med hennes kaniner och hinder. 
Tack vare att de hade så många hinder byggde de en svår rak lättbana åt mig, Tussan, Tingeling och Skorpan. 
Sen hoppade vi den en och en.


För mig gick det super bra! Matte sa att om jag nu skulle få en pinne på fredag och har hoppat lika bra som idag så förtjänar jag den riktigt mycket! 


Åt Molly sänkte de hindren lite gran, och hon rev 1 av 8!!!! Det måste var en av de bästa gångerna hon hoppat, i hela sitt liv! 


Steeden fick hoppa våra framhoppningshinder, ett på tvåan (en låg tvåa) och två på ettan. Det gick sådär... Han hoppar väldigt bra över hindren, men mellan äter han bara... XD 


Mate och hennes kompis knäppte upp en hela kameran, igen...
Så bilder kommer! Jag lovar! 


Molly ska fresten också med på fredag. Hon ska tävla i miniklassen. De är bara tre stycken, vi är nitton... Fast det är ganska lite i jämförelse med vad det brukar vara.... 
Jag startar som nummer sju på fredag. Molly är sist i sin klass. 


Lurviga kramar från mig! //Hoppsan

3 kommentarer:

  1. SV: haha, jag får göra det! XD

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja hon tar visst väldigt långt tid på sig... Men bara lugn, hon är garanterat en vädur så dom kommer att lägga sig! XD

    SvaraRadera
  3. Sv: Äsch, sengångare kan väl din Steed vara själv! XD

    SvaraRadera