lördag 9 april 2011

Jag-Lövets Premiere Steed

Hej!
Nu har jag flyttat hit. Jag kom i morse.
Jag heter Lövets Premiere Steed och är en vädurskorsning.
Men jag kallas för bara Steed.
Idag fick jag undersöka min nya bur. Den var jättebra.
Fast jag gillar transportburen också, för den är det massa halm i!
Jag gillar inte när någon går utanför buren. Jag blir rädd då och gömmer mig i huset då.

Matte tog in mig i köket ett tag för att gullsa med mig.
Jag hade så kul! Det är lite halt på golvet bara...
Vill ni veta hur jag ser ut? Se bilden nedan.

Puss och kram från mig! //Steed

P.S Idag hoppade matte hinder med mig och Molly. Och så fick vi vara i sandlådan=Jättekul!
Lurviga kramar från mig! //Hoppsan D.S

3 kommentarer:

  1. Hej Agnes Det är jag Cecilia från ängsö stallet jag undrar om det är du som har skrivit upp dig på ridlägret på tisdagen på påsklåvet??Komentera gärna ett inlägg på min blogg så att jag vet svaret tack XDLycka till med allt kanin hoppning.Din kanin värkar vara snabb och duktigXD

    www.hunddagboken.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  2. ok då ses vi på den tisdagen men bara en liten fråga vilken häst vill du ha???? hör av dig på min blogg jag ska ha skijoni pånkan om jag fårXD

    www.hunddagboken.bloggplatsen.se

    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  3. Jaha du har samma favorit hästar som jag yrja skijoni och osk alla är jätte mysiga.
    Askur vill inte heller jag ha bara för att han är så himla långsam men om han inte hade varit långsam så skulle han nog vara en av mina favoriter.

    Syns på tisdagen på påsklovet kram

    SvaraRadera